Review: demachiant delicat Ysiance pentru ochi sensibili

7:14 pm

Dupa o pauza mult prea lunga departe de blog, am revenit. Am vrut sa scap de facultate sau mai bine zis de licenta, ca apoi sa incep sa scriu din nou pe blog. Acest lucru s-a intamplat acum doua saptamani si intre timp am mai schimbat aspectul blogului fiindca eram satula de ultimul sablon care era neschimbat de vreun an sau poate chiar mai mult. Cat despre licenta, a fost bine - mult mai bine decat ma asteptam si acum parca ma simt un pic ciudat, ca si cum nu mai am cu ce sa imi ocup timpul. Dar aici sa zicem ca ma salveaza blogul si cititul - doua lucruri pe care le-am cam ignorat in ultima vreme. Insa acum sa revenim la postarea de azi, pe care voiam sa o fac de mult timp - cam de cand am cumparat produsul.

Pentru inceput, trebuie sa amintesc faptul ca acest demachiant a aparut si in "Favoritele lunii octombrie", asa ca va puteti da seama inca de pe acum cam ce parere mi-am facut eu despre el. Este un produs care face parte din categoria ieftin si bun, avand in vedere ca am dat pe el doar 1€ si sincera sa fiu, atunci cand l-am cumparat nu am avut cine stie ce asteptari de la el. Spre placuta mea surprindere, mi-a placut inca de la prima utilizare. Contine extract de albastrele si panthenol (provitamina B5), ce au un efect calmant, hidratant si anti-inflamator. Pot sa zic ca am ochii sensibili si nu ma inteleg bine cu toate demachiantele, insa acesta nu mi-a provocat niciodata probleme si ne-am inteles super bine la capitolul asta.
Ca tot se vede in poza de mai sus orificiul prin care curge demachiantul, trebuie sa spun ca la multe produse ma lovesc de problema "nuuu; curse/pusei prea mult" (sorry not sorry, sunt olteanca) si Slava Domnului, la produsul asta nu a fost cazul. Iar din ce imi amintesc, sticluta are 100-150 ml - am aruncat-o acum mult timp, asa ca nu stiu cantitatea exacta. Din acest motiv nu stiu nici ce ingrediente contine dar parca sa zic ca alcoolul nu aparea pe lista.

Lasand ingredientele la o parte, produsul asta nu numai ca demachiaza delicat, ci demachiaza si foarte bine. Ce-i drept, nu l-am testat pe rimeluri waterproof, dar "a dat jos" cu brio rimelul Benefit They're Real! care, din cate stiu eu, nu este rezistent la apa. Cat despre alte farduri, tusuri, chestii pe care le mai aplic pe pleoape, s-a descurcat si aici de minune. Cu siguranta il voi recumpara cand voi mai ajunge prin Franta si va recomand si voua sa il incercati daca il vedeti.

Voi ce demachiante ieftine si bune stiti? Astept recomandari.
Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe