Ce am mai cumparat in ultimul timp

7:16 pm

"In ultimul timp" insemnand acum doua zile. Initial, ma dusesem in Auchan cu gandul de a-mi cumpara niste rezerve de ceara, insa cum eu nu respect niciodata lista de cumparaturi, am plecat de acolo si cu alte chestii "necesare". Dar pana la chestiile necesare va spun ca am gasit, in sfarsit, rezerve de ceara cu clorofila. Zic "in sfarsit" pentru ca din nu stiu ce motiv, in Auchan-ul din mall - craiovencele stiu - nu gasesc niciodata rezerve cu clorofila, iar de cele cu miere deja m-am saturat. Asa ca mi-am luat doua, ca sa ma tina mai mult. Si daca nu ma insel, o rezerva costa 6.10 lei - ceea ce ma face inca o data sa spun ca metoda asta de epilat e una avantajoasa.
P.S. Daca nu stiti la ce ma refer, click aici ca sa aflati.

Mai departe, m-am intors oarecum la demachiantul cu argan de la Farmec, care a fost preferatul meu pentru mult timp, pana sa ii ia locul bifazicul de la Nivea. Inca imi place si acesta, insa ce ma deranjeaza la el este recipientul - mereu curge mai mult decat imi doresc. Dar avand in vedere ca e atat de ieftin - in jur de 9 lei -, merita incercat.
Ajung acum la ceva ce chiar a fost necesar sa cumpar si anume, apa micelara. In ultima perioada o folosisem pe cea de la Nivea, dar cum am ramas fara, am zis sa incerc si de la alta firma. Asa ca prima care mi-a atras atentia a fost chiar apa micelara marca proprie Auchan, care are 500 ml si costa doar 9.59 lei. Am testat-o azi si pentru o prima incercare, m-a surprins. Insa ramane de vazut daca intr-adevar imi va placea sau nu.
Si in final, ajung la primul meu produs Himalaya - masca de fata Peel-Off cu migdale si castravete. Momentan, se afla la promotie (doua tuburi la pret de unul), iar daca si voi va doriti sa o incercati, acum e momentul. Eu am dat 10.40 lei pe ambele si fiecare tub are cate 100 ml.

Cam atat pentru azi. Voi ce v-ati mai cumparat?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe