Review: Avène crema de zi Anti-Roseata cu actiune intensiva

6:45 pm

Image and video hosting by TinyPic
N-am mai facut un review de mult timp si cum zilele trecute am mai "scapat" de un produs, m-am gandit sa va si spun parerea mea despre el. Asa ca azi vedem daca mi-a placut sau nu crema de zi Anti-Roseata cu actiune intensiva de la Avène, care a aparut mai demult in "Favoritele lunii".

Deci ce zice crema asta ca face? Ce beneficii are?
*Elimina petele rosii: imbunatateste microcirculatia datorita extractului de Ruscus (denumire populara, ghimpe - un subarbust vesnic verde) imbogatit cu saponine si astfel stabilizeaza vasele sanguine superficiale.
*Protejeaza: este imbogatita cu uleiuri naturale pentru confortul deplin al pielii.
*Calmeaza: este bogata in Avène apa termala si este anti-iritanta.
*Fotoprotectoare: protejeaza pielea contra razelor UV, avand SPF 20.
*Decongestionant: datorita continutului sau in Sulfat de Dextran.
Image and video hosting by TinyPic
In primul rand, ceea ce-mi place mult la ea e faptul ca e la tub si astfel nu risti ca odata cu crema, sa-ti pui pe fata si bacteriile care s-au format de-a lungul timpului, asa cum se intampla cu cremele la borcanel. Tubul e prevazut cu un mic orificiu care e perfect pentru dozarea cantitatii dorite de produs si asa cum am zis mai inainte, procedeul e si igienic. Crema e de culoare alba si are un miros foarte placut si subtil.

E fara parabeni si e cu precadere recomandata pentru pielea sensibila uscata spre foarte uscata cu tendinta spre cuperoza. Eu nu pot zice neaparat ca am tenul sensibil sau uscat dar probleme cu roseata am. Nu mari, dar am; in special in zona obrajilor si mai putin pe nas/barbie. Legat de asta, nu prea a facut mare lucru. Adica mi-a diminuat roseata insa doar pentru 2-3 ore si in niciun caz nu a prevenit-o. De hidratat, hidrateaza foarte bine si aici nu am nimic de obiectat si avand in vedere ca are si SPF 20, e perfecta pentru toamna/iarna.

Si nu in ultimul rand, din punct de vedere cantitativ, 40 ml e putin avand in vedere ca de obicei o crema are 50 ml. Insa nu se consuma chiar atat de repede pe cat ai crede. Eu la inceput o aplicam doar pe zonele rosii dar dupa ceva timp am inceput sa o aplic pe toata fata si chiar m-a tinut luni bune. Dar raportandu-ma la cantitate-calitate-pret, nu cred ca merita. Eu am dat vreo 75 lei pe ea si credeti-ma ca daca ar fi rezolvat cat de cat si problema cu roseata, bucuroasa as mai fi dat suma asta pe ea. Insa voi zice pas si voi incerca alte produse pentru cuperoza.

Voi ce spuneti despre ea? Ati incercat-o? V-a placut?

Kisses,

You Might Also Like

0 comentarii

Subscribe